تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرکز مقالات ترجمه شده و جزوات دانشگاهی

فروشگاه جامع ترجمه مقالات معتبر علمی در رشته های مختلف و جزوات دانشگاهی

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 11782

ترجمه مقاله مروری پرسشنامه در مورد بررسی نگرش کاربران اینترنت نسبت به تبلیغات اینترنتی


ترجمه مقاله مروری پرسشنامه در مورد بررسی نگرش کاربران اینترنت نسبت به تبلیغات اینترنتی

 

این پروژه یک مقاله مروری به همراه ترجمه تخصصی در مورد پرسشنامه با نتایج کامل در موردبازاریابی و فروش ، بررسی نگرش کاربران اینترنت نسبت به تبلیغات اینترنتی است نمونه ترجمه از جداول این مقاله:

مفید بودن آگهی تجاری :

X2 ( p-value )

مخالفم

خنثی

موافقم

 

 

33.38 ( P = .000 )

 

 

 

 

18.44 ( P = .000 )

 

19 %

31 %

 

49 %

38 %

 

19 %

10 %

 

13 %

13 %

 

62 %

59 %

 

38 %

50 %

اکثر آگهی های تجاری آگاهی دهنده هستند

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

دوست دارم همه آگهی های تجاری که با آن ها در اینترنت مواجهه می شوم

را ببینم

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

 

 

 

هرگز / به ندرت

گاهی اوقات / اغلب

 

 

 

33.38 ( P = .000 )

 

 

 

67 %

33 %

 

 

33 %

67 %

چند وقت به چند وقت از آگهی های تجاری بعنوان کمک در تصمیم گیری برای خرید استفاده می کنید ؟

 

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

 

 

هرگز / نه خیلی

تا حدودی / زیاد

 

 

 

8.98 ( P = .003 )

 

 

 

30 %

38 %

 

 

70 %

62 %

به طور کلی ، چقدر به اطلاعاتی که در یک آگهی می بینید اعتماد دارید و از آن در تصمیم گیری برای خرید استفاده می کنید ؟

 

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

 

توهین :

X2 ( p-value )

مخالفم

خنثی

موافقم

 

 

62.75 ( P = .000 )

 

 

24 %

39 %

 

22 %

15 %

 

54 %

46 %

اکثر آگهی های تجاری به فهم من توهین می کنند

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

 

 

 

هرگز / به ندرت

گاهی اوقات / اغلب

 

 

 

2.55 ( P = .000 )

 

 

135.66 ( P = .000 )

 

 

 

71 %

52 %

 

67 %

33 %

 

 

29 %

48 %

 

33 %

67 %

چند بار پیش آمده که احساس کنید آگهی های تجاری به شما صدمه زده اند ؟

 

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسشGA

چند بار پیش آمده که احساس کنید با آگهی های تجاری گمراه شده اید ؟

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسشGA

 

 

 

اعتماد [1] :

X2 ( p-value )

مخالفم

خنثی

موافقم

 

 

52.18 ( P = .000 )

 

 

 

1729.09 ( P = .000 )

 

 

31 %

50 %

 

 

12 %

31 %

 

21 %

11 %

 

 

51 %

17 %

 

48 %

38 %

 

 

37 %

51 %

به طور کلی ، احساس می کنم می توانم به آگهی های تجاری اعتماد کنم

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

محصولاتی که استفاده کرده ام معمولا کیفیت و عملکردی طبق وعده های آگهی تجاری محصول داشتند

نمونه در نسخه پرسش IA

نمونه در نسخه پرسش GA

 


[1]Trust


مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 340

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • پیش بینی تاخیر در شبكه هاي موردي متحرک با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
  • نقش بانک فدرال   به عنوان یک وام دهنده بین المللی در آخرین مرحله  در طول بحران مالی 2008 - 2007
  • تشخیص کاراکتر دست نویس   (HCR) در زبان انگلیسی
  • خلاقیت در تدریس
  • مقاله 2012: یک مدل جدید کمی برای امنیت سرویس وب

ترجمه مقالات علمی تخصصی
" فروشگاهی از 4KIA "